Priimtos santraukos

Daugiakalbystė ir identitetas
ÀKÓGBÁDÙN: TEACHING YORUBA AND PORTUGUESE LANGUAGES, CULTURE AND WORLDVIEWS IN BRAZIL santrauka Félix Ayoh’ Omidire Obafemi Avolovo universitetas, Nigerija
CODESWITCHING AND CODEMIXING OF CZECH-ENGLISH SPEAKING CHILDREN IN THE CZECH REPUBLIC santrauka Zuzana Terry Čarlzo universitetas, Čekija
LINGUISTIC IDENTITY AND PSYCHO-SOCIAL INTEGRATION OF MULTILINGUAL IMMIGRANTS WITH TWO LINGUA FRANCAS santrauka Alejandro A. Paez Silva Otavos universitetas, Kanada
MULTILINGUALISM ON MAMBILLA PLATEAU: CHALLENGES AND PROSPECTS santrauka Muhammed Sale Also,
Ahmadu Shenu
Maiduguri universitetas, Nigerija;
Bayero universitetas, Nigerija
Daugiakalbystė literatūroje, kine ir teatre
MULTILINGUAL PASTICCIOS: BURLESQUE HETEROGLOSSIA IN RABELAIS AND SWIFT santrauka Moreno Bonda Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
RECONSTRUCTION OF IDENTITY WITH A NEW LANGUAGE AS THE RESTATEMENT OF TRAUMATIC EXPERIENCE santrauka Ingrida Eglė Žindžiuvienė Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
UN EXEMPLE DE LA PRÉSENCE DU BILINGUISME DANS LES COMÉDIES COMMERCIALES KIRGHIZES santrauka Dinara Mambetkazieva Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
Kalbų mokymas/is daugiakalbėje ir daugiakultūrėje aplinkoje
BENDRŲJŲ GEBĖJIMŲ TOBULINIMAS MOKANTIS PROFESINĖS KALBOS KOLEGINĖSE STUDIJOSE santrauka Giedrutė Grigonienė,
Julija Grigaitytė,
Vaida Stubraitė
Kauno kolegija, Lietuva; Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Lietuva
DAIKTAVARDINIS ŽODŽIŲ JUNGINYS KAIP GRAMATINĖS KOMPETENCIJOS ĮSISAVINIMO ELEMENTAS PRANCŪZŲ KALBOS BAIGIAMOJO EGZAMINO RAŠTO DARBUOSE santrauka Vitalija Kazlauskienė Vilniaus universitetas, Lietuva
FORMATION OF STUDENTS’ SUSTAINABLE DEVELOPMENT COMPETENCE THROUGH ENGLISH LEARNING santrauka Asta Balčiūnaitienė Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
IMPLEMENTING INTLUNI PRINCIPLES IN PRACTICE: VMU EDUCATIONAL CONTEXT santrauka Nemira Mačianskienė,
Vilma Bijeikienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
LEARNING AND TEACHING IN THE MULTICULTURAL LEARNING ENVIRONMENT santrauka Elvira Küün Tartu universiteto Narvos kolegija, Estija
ПЕРЕВОДЫ ПОЭЗИИ К.Д. БАЛЬМОНТА НА ГРУЗИНCКОМ ЯЗЫКЕ, КАК НАЧАЛО МЕЖКУЛЬТУРНЫХ КОММУНИКАЦИИ (10-ЫЕ ГОДЫ XX СТ.) santrauka Tamar Gogoladze Gori valstybinis pedagoginis universitetas, Gruzija
STUDENTŲ DALYVAVIMO ISPANAKALBIŲ ŠALIŲ KULTŪROS PAŽINIMO VEIKLOSE ĮTAKA ISPANŲ KALBOS MOKYMOSI MOTYVACIJAI santrauka Vigilija Žiūraitė,
Rima Sabaliauskienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
UBC-RITSUMEIKAN ACADEMIC EXCHANGE PROGRAMS FOR THE KNOWLEDGE AGE santrauka Gordon Gamlin Kobe universitetas, Japonija
UŽSIENIO KALBOS (ISPANŲ) MOKYMOSI TIKSLAI: VDU STUDENTŲ POŽIŪRIS santrauka Inga Savickienė,
Laura Raščiauskaitė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva;
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Lietuva
Kalbų mokymo/si inovacijos
BESIMOKANČIŲJŲ TEKSTYNŲ ANOTAVIMAS LIETUVOJE IR LATVIJOJE santrauka Inga Znotiņa Liepojos universitetas; Ventspilo universitetinė kolegija, Latvija
CREATIVITY IN TEACHING ENGLISH TO INTERNATIONAL STUDENTS santrauka Inga Janavičienė Kauno technologijos universitetas, Lietuva
COMPREHENSIBLE INPUT, COMPREHENSIBLE OUTPUT AND ACQUISITION OF ENGLISH GRAMMAR santrauka Vytenis Končius Šiaulių universitetas, Lietuva
CURRICULUM PLANNING AND COURSE CONTENT IN ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES santrauka Anastasiia Belyaeva Zaporožės nacionalinis universitetas, Ukraina
DER STUDIENBEGLEITENDE FREMDSPRACHENUNTERRICHT santrauka Aistė Urbaitė Aleksandro Stulginskio universitetas, Lietuva
DEVELOPING ORAL COMMUNICATION SKILLS IN ACADEMIC CONTEXTS santrauka Virginija Tuomaitė,
Rasa Monika Knyza
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
DUOMENŲ BAZIŲ IŠTEKLIŲ PANAUDOJIMAS PROFESINĖS/AKADEMINĖS ANGLŲ KALBOS MOKYMUI(SI): STUDENTŲ APKLAUSA santrauka Virginija Andriusevičienė Vilniaus kolegija, Lietuva
EDUCATING NEW GENERATION STUDENTS: THE CHOICE OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING METHODS santrauka Roma Kriaučiūnienė Vilniaus universitetas, Lietuva
ENHANCING LEARNER MOTIVATION THROUGH TANDEM LANGUAGE LEARNING santrauka Jurgita Cvilikaitė Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
ESP THROUGH MOBILITY PROJECTS: WORK-BASED LEARNING santrauka Jurgita Urbė Kauno statybininkų rengimo centras, Lietuva
ISPANŲ KALBOS, KAIP NEFORMALAUS UGDYMO DALYKO, MOKYMAS(IS) KAUNO „VARPO“ GIMNAZIJOJE: GEROJI PATIRTIS santrauka Vigilija Žiūraitė Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
KOKYBIŠKAS PASKAITŲ TURINYS DĖSTYTOJŲ IR STUDENTŲ AKIMIS santrauka Violeta Žemaitienė Vilniaus kolegija, Lietuva
LES PAUSES CRÉATIVES DANS L‘ENSEIGNEMENT DES LANGUES ÉTRANGÈRES santrauka Daina Kazlauskaitė,
Jūratė Andriuškevičienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
MASTERING PARAPHRASING IN EAP: A SURVEY OF STUDENTS’ APPROACHES santrauka Eglė Linkevičiūtė,
Ramunė-Vitalija Ilgūnaitienė,
Diana Ribikauskienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
MATERIAL SELECTION FOR EAP COURSE santrauka Virginija Tuomaitė,
Rasa Monika Knyza,
Lina Danutė Zutkienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
MÉTHODE COMBINÉE (BLENDED LEARNING) ET ACTIVITÉS THÉÂTRALES EN CLASSE DE FLE (FRANÇAIS LANGUE ÉTRANGÈRE) AUJOURD’HUI santrauka Miroslav Stasilo Vilniaus universitetas, Lietuva
MOTIVATION DER LERNENDEN DURCH AKTIVE UND DEN LEISTUNGSSTAND DER LERNENDEN ENTSPRECHENDE AUFGABEN santrauka Gintarė Gelūnaitė-Malinauskienė,
Jūratė Andriuškevičienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
PROBLEMS AND APPROACHES TO ESP TEACHING AT LSMU santrauka Eglė Kelmelienė,
Vitalija Butlerienė
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Lietuva
RAISING STUDENTS’ WRITING SKILLS – LITERALLY: PROFILING THE ROLE OF METAPHOR TO INDUCE AUDIENCE santrauka Stephen Markve Kataro universitetas, Kataras
RECONSIDERING UNIVERSITY EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR THE LEARNERS OF THE NET GENERATION santrauka Evelina Jaleniauskienė Kauno technologijos universitetas, Lietuva
STUDENTS’ ATTITUDES TO SOCIAL MEDIAS IN LEARNING ENGLISH santrauka Galina Kavaliauskienė,
Jūratė Patackaitė
Vilniaus kolegija, Lietuva
SUSTAINABLE VOCABULARY DEVELOPMENT: TEACHING CRITICAL PASSAGE VOCABULARY santrauka Larisa Voronova Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
TEACHING PROFESSIONAL ENGLISH AT A MODERN UNIVERSITY: PREPARING STUDENTS FOR THE GLOBAL LABOR MARKET santrauka Yulia Stukalina,
Olga Zervina
Transport and Telecommunication Institute, Latvija
THE ANDRAGOGICAL ASPECT IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING santrauka Edita Bartnikaitė,
Jovita Daukšytė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
THE FORMATION OF POLYCULTURAL WORLD-IMAGE THROUGH CONCEPT ANALYSIS IN MULTILINGUAL ENVIRONMENT santrauka Anna Prokhorova,
Maria Vasilyeva
Ivanovo valstybinis energetikos universitetas, Rusija
THE ISSUES OF EAP IN HIGHER EDUCATION santrauka Virginija Tuomaitė Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
THE POTENTIAL OF BLENDED ESOL COURSES: ATTITUDES AND PRACTICES AMONG THE UK santrauka Daiva Pundziuvienė,
Jūratė Matulionienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva; Bostono ESOL Akademija, Didžioji Britanija
THE PROFESSIONAL BILINGUALISM, ENGLISH AND RUSSIAN, IN THE TEACHING OF SOCIAL SCIENCES santrauka Mariia Rubcova Sankt Peterburgo valstybinis universitetas, Rusija
THE USE OF MUSIC IN TEACHING SPANISH, SOMETHING ELSE THAN ENRIQUE IGLESIAS santrauka Josep Miquel Puertas Salas Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
Kalbų politika
ACADEMIC WRITING FOR LAWYERS – ISSUES ON LEGAL WRITING santrauka

Marika Sherazadishvili,
Ioseb Gabaraev

Gori valstybinis pedagoginis universitetas, Gruzija
BILINGUAL EDUCATION IN INDONESIA santrauka Leni Marlina Padang valstybinis universitetas, Indonezija
COMPARING LATIN IN ANCIENT WORLD AND TODAY’S ENGLISH: IS LINGUISTIC IMPERIALISM A NEW PHENOMENON? santrauka Andrea Bernini Heidelbergo universitetas, Papirologijos institutas, Vokietija
ENGLISH FOR LEGAL PURPOSES ACROSS LANGUAGES, CULTURES AND SOCIETIES: A LANGUAGE POLICY APPROACH santrauka Anne-Marie Barrault-Méthy Bordo universitetas, Prancūzija
LANGUAGE POLICY FOR ACTIVE SOCIAL INCLUSION santrauka Laura Varžinskienė,
Violeta Ivanauskienė,
Jorūnė Vyšniauskytė-Rimkienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
LES EXAMENS DELF/ DALF: LES DIPLÔMES QUI GAGNENT! santrauka Daina Kazlauskaitė,
Liudmila Kirikova
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva; Lietuvos sveikatos mokslų universitetas, Lietuva
LINGVISTINĖ IMIGRANTŲ INTEGRACIJOS POLITIKA EUROPOS SĄJUNGOS IMIGRACIJOS TRAUKOS ŠALYSE santrauka Ieva Žindžiūtė Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
STUDENT ACHIEVEMENT ASSESSMENT: CUMULATIVE EVALUATION IN LEARNING BUSINESS ENGLISH santrauka Danutė Belazarienė,
Halina Klupšienė
Vilniaus kolegija, Lietuva
WHAT DO WE OWE TO MINOR AND/OR MINORITY LANGUAGES santrauka Michael Loenz Vestfalijos kultūros ir švietimo forumas, Vokietija
Lingvistinės daugiakalbystės problemos
CROSSLINGUISTIC INFLUENCE IN LEARNING LEXIS IN ENGLISH AND FRENCH AT SECONDARY SCHOOL IN LATVIA santrauka Baiba Kačanova,
Inga Bliska
Liepojos universitetas, Valsybės ginkluotųjų pajėgų kalbų mokykla, Latvija; Liepojos Universitetas, Liepojos Rainio 6-ji vidurinė mokykla, Latvija
FOREIGN LANGUAGE BORROWINGS IN A MULTILINGUAL SOCIETY: THE CASE OF THE UNITED STATES santrauka Santiago García-Castañón Vakarų Karolinos universitetas, JAV
LINGUISTICS AND LANGUAGE ENDANGERMENT IN THE ERA OF GLOBALIZATION santrauka Johnkennedy Onyinyechi Iheanacho Heritage Nigeria Enterprise, Nigerija
MULTILINGUAL LANGUAGE ACQUISITION AND HEALTHCARE PROFESSIONALS santrauka Gessica De Angelis Trejybės koledžas, Airija
NATURALNESS OF CHANGEABILITY AND VARIABILITY IN CONTACT SITUATIONS – PROPERTIES OF LANGUAGES OR LINGUISTIC FACULTIES OF COMMUNICATING AGENTS? santrauka Wąsik Elżbieta Magdalena Adomo Mickevičiaus universitetas, Lenkija
NEW GERMANIC LOANS IN CONTEMPORARY BELARUSIAN MULTILINGUAL MEDIA santrauka Tatsiana Shulha Gento universitetas, Belgija
PRANCŪZŲ KALBOS MODALINIO VEIKSMAŽODŽIO DEVOIR “PRIVALĖTI“ ATITIKMENYS LIETUVIŲ KALBOJE. PRANCŪZŲ-LIETUVIŲ KALBŲ TEKSTYNU PAREMTAS TYRIMAS santrauka Vita Valiukienė Vilniaus universitetas, Lietuva
THIRD AND SECOND LANGUAGE ACQUISITION OF ENGLISH ADJECTIVES BY IRANIAN EFL LEARNERS santrauka Hemrah Salimi,
Aida Maramaee
Sharq-e-Golestan universitetas, Iranas
Tarpkultūrinės komunikacijos plėtojimas
EARLY LANGUAGE LEARNING AND MULTICULTURALISM: THEORY AND PRACTICE santrauka Sarah Feingold Švietimo, technologijų ir menų kibuco kolegija, Izraelis
INTERCULTURAL COMMUNICATION FOR LANGUAGE TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT: INTRODUCING THE CULTUROMETRIC COMMITTED COMMUNICATION MODEL santrauka Beatrice Boufoy-Bastick Vest Indijos universitetas, Trinidadas ir Tobagas
ОБРАЗ МАЛЕНЬКОГО ЧЕЛОВЕКА В ТЕКСТАХ ТРЁХ ПИСАТЕЛЕЙ santrauka Кетеван Барбакадзе Tbilisio pedagoginis universitetas “Gorgasali”, Gruzija
TARPKULTŪRINĖS PATIRTIES SVARBA STUDENTŲ PROFESINIAM BEI ASMENINIAM TOBULĖJIMUI santrauka Aušra Budrienė,
Vida Čepulkauskienė
Kauno kolegija, Lietuva
TERTIARY LEVEL EFL TEACHERS’ PERCEPTIONS AND PRACTICES OF INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE santrauka İlkim Merve Yildiz,
Deniz Ortaçtepe
Artimųjų Rytų technikos universitetas, Turkija
УМЕНИЯ МЕЖКУЛЬТУРНОГО ОБЩЕНИЯ УЧИТЕЛЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА santrauka Iryna Piniuta Baranovičių valstybinis universitetas, Baltarusija
Vertimas daugiakalbėje ir daugiakultūrėje visuomenėje
BILINGVIZMAS LDK BAŽNYTINĖJE RAŠTVEDYBOJE: TARP SKOLINIŲ, MAKARONIZMŲ IR ALTERNATYVIŲ santrauka Sigitas Lūžys Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
CONTRASTIVE SEMANTIC ANALYSIS IN STUDIES OF FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES santrauka Sigita Rackevičienė,
Kristina Juodinytė-Kuznetsova
Mykolo Romerio universitetas, Lietuva
ENCODING PATH IN MOTION EVENTS: BOUNDARY-CROSSING AS A RELEVANT TYPOLOGICAL CRITERION santrauka Olesea Bodean-Vozian,
Cornelia Cincilei
Moldovos valstybinis universitetas, Moldova
ENGLISH WORD FORMATION PATTERNS AND TRANSLATION THEREOF IN THE INSTITUTIONAL REGISTER santrauka Jolita Horbačauskienė Kauno technologijos universitetas, Lietuva
KURŠIŲ NERIJOS PAVADINIMAS(-AI?) ISPANŲ KALBOJE santrauka Aleksas Eugenijus Kulvietis,
Jūratė Derukaitė
Klaipėdos universitetas, Lietuva