Mokymosi vizitas Barselonoje
· Kaip įveikti viešojo kalbėjimo baimę?
· Kaip sukoncentruoti dėmesį ties vienu dalyku, kai galvoje knibžda daugybė minčių, idėjų, problemų?
· Kaip atsipalaiduoti ir mėgautis mokymosi procesu netradicinėje aplinkoje, pavyzdžiui, muziejuje?
· Kaip „pažadinti“ smegenis ankstaus rytinio tingulio metu ir efektyviai mokytis kalbų?
Ar gali kalbų dėstytojai padėti studentams įveikti šias dažnai pasitaikančias problemas?
TIKRAI TAIP!
Erasmus+ mokymosi vizito metu Barselonoje VDU UKI dėstytoja Daiva Pundziuvienė tobulino socialinio ir emocinio mokymo/si (SEL) kompetencijas.
Tyrimai rodo, kad taikant SEL atsiranda daugiau pozityvumo ir pagerėja bendras emocinis klimatas mokymo įstaigoje, didėja studentų motyvacija mokytis ir gerėja jų mokymosi rezultatai.
Anot UNESCO „Education 2030”, „laimės jausmas gali būti kokybiško mokymo/si tikslas ir priemonė“, o kuriant „laimingą mokymo/si įstaigą dėmesį derėtų kreipti į keturis dalykus – žmones, procesus, aplinką ir principus” (UNESCO, 2024).
Jeigu mokymo/si procesą įsivaizduotume kaip ispaniškąjį Castell (kat.) arba „žmonių bokštą“, rastume viską, ko reikia sklandžiam ir prasmingam ugdymui – susikaupimas, vienybė, pusiausvyra, minties ir kūno tvirtumas.