Dalykas |
DARBAI IR TECHNOLOGIJOS |
|||
Kiti dalykai |
• Prancūzų kalba |
|||
Modulis/ Tema |
KONDITERIANIAI GAMINIAI: PYRAGO KEPIMAS |
|||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai
|
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi savo turimomis žiniomis, prancūziško recepto pavyzdžiu mokiniai gebės: vartoti dalinį artikelį su neskaičiuojamais daiktavardžiais; |
||
Dalyko uždaviniai |
|
|||
Kultūra, pažinimas |
Pamokos metu mokiniai išmoks estetiškai serviruoti stalą, susipažins su prancūziškais desertais. |
|||
Mokymo/si metodai |
Darbas grupėmis, veiklų pasiskirstymas, degustavimas, rezultatų aptarimas ir kritikavimas. |
|||
Medžiaga, priemonės, įranga |
Ingredientai, virtuvės įranga, indai ir kiti stalo serviravimo reikmenys. |
|||
Pasirengimas pamokai
|
Lingvistinis: |
|||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
||
1. Galimų užduočių sąrašas. 2. Lingvistinis priminimas. 3. Klausimų sudarymo lentelės.
|
Raktiniai žodžiai: Mélanger, remuer avec une cuillère en bois, sucrer, saupoudrer, décorer, mettre, ajouter, faire cuire au four chaud, faire fondre le beurre, râper, battre les œufs, verser le mélange dans une moule à tarte. |
|||
Pamokos eiga:
|
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
||
1. Pristatoma tema. Primenami saugaus darbo virtuvėje reikalavimai. | 1. Klauso, žymisi, klausia, jei ko nesupranta. | |||
2. Primenami raktiniai žodžiai, pateikiamos užduotys (Pamokos medžiaga). | 2. Pakartojami raktiniai žodžiai atliekant pratimus. | |||
3. Mokiniai suskirstomi grupelėmis, pasiskirsto užduotimis pyrago kepimui. | 3. Mokiniai suskirstomi grupelėmis, pasiskirsto užduotimis. | |||
4. Mokytojas stebi mokinių pasiruošimą, duoda patarimus. | 4. Mokytojo padedami mokiniai susiruošia pyrago kepimui reikiamus produktus. Juos prancūziškai pristato klasei. | |||
5. Stebi, kaip mokiniai ruošia tešlą, duoda patarimus. | 5. Mokiniai savarankiškai ruošia tešlą, kepą pyragą. | |||
6. Kviečia serviruoti stalą, degustuoti pyragą. | 6. Serviruoja stalą, degustuoja pyragą. | |||
7. Išklausęs mokinių nuomonę ir degustavęs pyragą išsako kritines pastabas. | 7. Įvardija, kaip sekėsi, vertina pyragą, klauso mokytojo vertinimų ir pastabų. | |||
8. Namų darbų užduoties pateikimas, refleksija. | 8. Žymisi namų darbų užduotį, reflektuoja. | |||
Galimi sunkumai problemos ir jų sprendimas |
Problemos |
Sprendimai | ||
Spragos prancūzų kalboje. | Informuoti mokinius apie integruotą prancūzų kalbos ir dalyko pamoką, skatinti išmokti reikiamus žodžius bei pasikartoti būtiną gramatiką. | |||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Vertinamas gebėjimas serviruoti stalą, darbo eiliškumas, gebėjimas vertinti rezultatus, nusakyti trūkumus |
|||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Parašyti mėgstamo pyrago receptą prancūziškai. |
|||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija | ||
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. Klausimas refleksijai: |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. Klausimas refleksijai: Kokią naudą teikia dalyko pamokos užsienio kalba? Kur galima panaudoti įgytą kalbinę-dalykinę patirtį? |
|||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Daina Kazlauskaitė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. |