Dalykas |
DARBAI IR TECHNOLOGIJOS |
||
Kiti dalykai |
• Prancūzų kalba |
||
Modulis/ Tema |
MAISTAS: SUBALANSUOTA MITYBA |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai
|
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi savo turimomis žiniomis, tekstu prancūzų kalba, dirbdami individualiai ir grupėmis mokiniai gebės:
|
|
Dalyko uždaviniai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Pamokos metu mokiniai lavins skaitymo/teksto supratimo originalo kalba gebėjimus, susipažins su prancūzų kalbos valgymo tradicijomis. |
||
Mokymo/si metodai |
Teksto originalo kalba skaitymas, darbas grupėmis ir individualiai, definicijų aptarimas ir kritikavimas, pasiūlytų veiklų atlikimas |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Tekstas prancūzų kalba; |
||
Pasirengimas pamokai
|
Lingvistinis: |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Galimų užduočių sąrašas. |
Raktiniai žodžiai: |
||
Pamokos eiga:
|
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Aptariami raktiniai žodžiai, pateikiami definicijų sudarymo pavyzdžiai. Pateikiamas tekstas (Pamokos medžiaga). | 1. Raktinių žodžių reikšmių ieškojimas tekste bei jų išsiaiškinimas. | ||
2. Gabesnieji mokiniai savarankiškai skaito tekstą ir naudodamiesi tekstu ir vienkalbiu žodynu formuluos definicijas raktiniams žodžiams. Silpniau besimokantys mokiniai konsultuojami. | 2. Mokiniai skaito tekstą, dirba su raktiniais žodžiais, ieško kontekste jų reikšmių ir rašo definicijas | ||
3. Moksleiviai supažindinami su maisto produktų klasifikacijos lentele. | 3. Klauso, žymisi pastabas, klausia, jei ko nesupranta. | ||
4. Užduodama atlikti 2-6 užduotis, greičiau dirbantiems duodama papildomai atlikti 7-8 užduotis (Pamokos medžiaga). | 4. Moksleiviai atlieka užduotis. | ||
5. Tikrinamos užduotys, diskutuojama. Ragina mokinius vertinti klasės draugų atsakymus. | 5. Tikrinami rezultatai, moksleiviai įsivertina ir vertina klasės draugų užduočių atlikimą, pagrindžia atsakymus. | ||
6. Namų darbų užduoties pateikimas. | 6. Žymisi namų darbų užduotis. | ||
7. Pamokos refleksija, mokinių veiklos vertinimas. | 7. Pamokos refleksija. | ||
Galimi sunkumai, problemos ir jų sprendimas |
Problemos |
Sprendimai |
|
Pateikti raktiniai -žodžiai nėra pakankami teksto originalo kalba supratimui. | Skatinti skaityti tekstą ar jo dalį ir tik tada jei dar neaiški reikšmė iš konteksto naudoti žodyną. | ||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Vertinamas mokinių aktyvumas, gebėjimas naudotis lentelėmis, gebėjimas praktiškai panaudoti lentelėse nurodytą medžiagą, rasti definicijas, jas tinkamai pritaikyti praktinėse užduotyse. Vertinama kaupiamuoju balu. Neformalus vertinimas. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Sudaryti subalansuotos mitybos dietą visai savaitei, paaiškinti vienų ar kitų produktų pasirinkimą. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. Klausimas refleksijai: |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. Klausimas refleksijai: |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Daina Kazlauskaitė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. |