Dalykas |
DARBAI IR TECHNOLOGIJOS |
||
Kiti dalykai |
• Vokiečių kalba |
||
Modulis/ Tema |
KONDITERINIAI GAMINIAI: PYRAGO KEPIMAS / SÜßWAREN: KUCHEN BACKEN |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai |
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi savo turimomis žiniomis, vokiško recepto pavyzdžiu, pamokos metu įgyta patirtimi mokiniai gebės:
|
|
Dalyko uždaviniai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Susipažinę su vokiškais desertais ir išmokę estetiškai serviruoti stalą ir diskutuodami mokiniai gebės įvertinti šių procesų reikšmę ir prasmę visuomenėje. |
||
Mokymo/si metodai |
Darbas grupėmis, veiklų pasiskirstymas, degustavimas, rezultatų aptarimas ir kritikavimas. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Mokytojo užrašai; |
||
Pasirengimas pamokai |
• Maisto produktų sąrašas vokiečių kalba; |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Galimų užduočių sąrašas. 2. Lingvistinis priminimas: Passiv Prasens. 3. Pamokos medžiaga: Pflaumenkuchen. |
Raktiniai žodžiai. backen, bestreuen, der Backofen, das Backpulver, das Bittermandelöl, das Blech, das Fett, die Margarine, das Mehl, die Pflaumen, das Salz, der Quark, der Teig, der Zucker, die Zutaten, einfetten, entsteinen, legen, schmecken, schneiden, geschnitten, verrühren, verteilen, vorgeheizt, waschen. |
||
Pamokos eiga:
|
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Pristatoma tema. Primenami saugaus darbo virtuvėje reikalavimai. | 1. Mokiniai klauso, žymisi pastabas. | ||
2. Primenami raktiniai žodžiai. | 2. Žymisi žodžius, juos garsiai taria. | ||
3. Pateikiama užduotis - iškepti pyragą. Pateikiamas receptas. | 3. Išklausę mokytojo, įdėmiai perskaito receptą. Mokytojo padedami mokiniai susiruošia pyrago kepimui reikiamus produktus. | ||
4. Mokiniai suskirstomi grupelėmis, pasiskirsto užduotis. | 4. Mokiniai suskirstytose grupelėse pasiskirsto užduotimis, jas vokiškai pristato klasei. | ||
5. Mokytojas stebi mokinių pasiruošimą ir darbą, duoda patarimus. | 5. Mokiniai savarankiškai ruošia tešlą. Kepa pyragą. Serviruoja stalą. | ||
6. Išklausęs mokinių nuomonę ir degustavęs pyragą išsako kritines pastabas ir pagyrimus. | 6. Dalijasi patirtimi ir įspūdžiais. Išklauso pastabas, žymisi. | ||
7. Refleksija. | 7. Refleksija. | ||
Galimi sunkumai problemos ir jų sprendimas |
Problemos |
Sprendimo būdai |
|
Spragos vokiečių kalboje | Informuoti mokinius apie integruotą vokiečių kalbos ir dalyko pamoką, skatinti išmokti reikiamus žodžius bei pasikartoti būtiną gramatiką. | ||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Vertinamas gebėjimas serviruoti stalą, darbo eiliškumas, gebėjimas vertinti rezultatus, nusakyti trūkumus. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Parašyti mėgstamo pyrago receptą vokiškai. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas užsirašo, kas pasisekė, kas ne, kaip jautėsi pats ir mokiniai, ką keistų. Klausimas refleksijai: |
Mokiniai užsirašo, kas pasisekė, kas ne, kaip jautėsi, ką keis ateityje. Klausimas refleksijai: |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Jūratė Andriuškevičienė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. |