Metodinės medžiagos praktiniam ir tęstiniam integruoto kalbos ir dalyko mokymo (IDKM) taikymui tikslas - skatinti ir efektyvinti IDKM plėtrą Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose, palengvinant  mokytojų pasirengimą  integruoto dalyko ir kalbos pamokoms bei praturtinant IDKM procesą ir turinį įvairiapuse, kruopščiai atrinkta ir  pritaikyta medžiaga.

     Metodinę medžiagą sudaro trys pagrindinės dalys – tai medžiaga įvairių dalykų pamokoms, integruotoms anglų, vokiečių bei prancūzų kalba. Kiekvienoje dalyje pateikiami išsamūs pamokų scenarijai, aprašyti detaliuose pamokų planuose bei parengti,  atsižvelgiant į IDKM pamatinius principus – turinį, komunikaciją, pažinimą ir kultūrą (Content, Communication, Cognition, Culture). Vadovaujantis šiais principais suformuluoti pamokų uždaviniai, orientuoti tiek į dalykinio turinio, tiek ir į specifinių kalbinių gebėjimų bei bendrakultūrinio pažinimo kompetencijų plėtojimą. Greta išsamaus pamokos eigos aprašymo, pateikiamas visas pamokos uždavinių įgyvendinimui reikalingas turinys – specializuoti autentiški tekstai, vaizdo ir garso medžiaga bei betarpiškai su jais susijusios, kalbą ir dalyką integruojančios užduotys, aprašytos rekomendacijos vertinimui, namų darbo veikloms ir pamokos refleksijai.  Pabrėžtina, jog parengtieji scenarijai užpildo ankstesnių panašių metodinių priemonių neretai paliekamą spragą – kalbinę paramą IDKM mokytojui ir mokiniui. Pateikiami specifinės dalykinės kalbos žodžių ir frazių sąrašai, formuluotės, skirtos diskusijoms, argumentavimui, nuomonės raiškai, bei to scenarijaus įgyvendinimui reikalingos gramatinių struktūrų pateiktys ir lentelės.  Atsižvelgiant į didžiausią integruotų pamokų anglų kalba poreikį, nuspręsta praturtinti anglų kalbos dalį interaktyviais žodyno kompetencijos tobulinimo pratimais, kurie suteiks besimokantiesiems galimybę savarankiškai plėtoti kalbinius gebėjimus, reikalingus laisvai ir sklandžiai komunikacijai IDKM pamokose. 

     Metodinės medžiagos sudarytojai tiki, kad parengtieji scenarijai suteiks naują pagreitį IDKM plėtrai Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose. Ne tik supaprastins mokytojų pasirengimą integruotoms pamokoms, bet kartu suteiks jiems minčių tobulėjimui ir mokymo proceso tobulinimui, bei paskatins ieškoti kitų šio įdomaus, daugialypio ir įvairiapusio mokymo būdo realizavimui.

Mokomąją medžiagą parengė:

Jūratė Andriuškevičienė, Edita Bartnikaitė, Virginija Bartusevičienė, Vilma Bijeikienė, Jurgita Cvilikaitė, Violeta Ivanauskienė, Gintarė Gelūnaitė–Malinauskienė, Ligita Judickaitė–Pašvenskienė, Daina Kazlauskaitė, Rasa Monika Knyza, Nemira Mačianskienė, Daiva Pundziuvienė, Daiva Puškoriutė–Ridulienė, Svetlana Rašinskienė.