Dalykas |
ISTORIJA |
||
Kiti dalykai |
• Prancūzų kalba |
||
Modulis/ Tema |
XVIII AMŽIUS: LIUDVIKAS XV-XVI |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai
|
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi savo žiniomis, vadovėlio tekstu bei mokytojos spausdinta medžiaga, dirbdami individualiai ir poromis mokiniai gebės:
|
|
Dalyko uždaviniai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Pamokos metu mokiniai susipažins su XVIII a. socialiniais, kultūriniais ir technologiniais pokyčiais Prancūzijoje; integruos skirtingus mokomuosius dalykus. |
||
Mokymo/si metodai |
Savarankiškas darbas, teksto ir vaizdinės medžiagos analizė, darbas poromis, diskusija |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Istorinės užduotys; • Vaizdinė medžiaga; • Multimedija. |
||
Pasirengimas pamokai |
Moksleiviai perskaito vadovėlio tekstą | ||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Žodžių sąrašas. 2. Lingvistinis priminimas. 3. Klausimų sudarymo lentelės |
Prancūzų-lietuvių kalbos žodynas. | ||
Pamokos eiga:
|
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Mokytojas skelbia temą ir uždavinius. | 1. Žymisi uždavinius, klausia, jei ko nesupranta. | ||
2. Pateikia tekstą prancūzų kalba ir užduotis (Pamokos medžiaga). Pateikiami raktiniai žodžiai, paaiškinami terminai, pateikiamas papildomas žodžių sąrašas. | 2. Mokiniai skaito tekstą prancūzų kalba, išrenka raktinius žodžius ir juos paaiškina. Aptaria raktinius žodžius. | ||
3. Konsultuoja silpnesnius mokinius. Gabesniesiems mokiniams skiria papildomą užduotį | 3. Atlieka užduotis. Klausia, jei ko nesupranta. Kam užduota, tie atlieka papildomą užduotį. | ||
4. Apmokos aptarimas, pateikiami klausimai. | 4. Žymisi pastabas, atsako į klausimus. | ||
5. Įvertina mokinių veiklą. | 5. Žymisi įvertinimus, pastabas. | ||
6. Pateikia namų darbų užduotį. | 6. Žymisi namų darbų užduotį. | ||
7. Refleksija. | 7. Pamokos refleksija. | ||
Galimos problemos |
Problemos |
Sprendimai |
|
Nepakankamos užsienio kalbos žinios. | Bendradarbiauti su prancūzų kalbos mokytojais, numatyti problemas ir pasiruošti žodynus, priminti raktinių žodžių reikšmes. Skatinti mokinius naudoti prancūzų-lietuvių kalbos žodynus. Atsižvelgiant į pamokos tematiką, pateikti šaltinius ir kitomis kalbomis - anglų, rusų ir/ar vokiečių kalba, taip suteikiant galimybę moksleiviams nagrinėti šaltinius originalo kalba, kurią jie mokosi. | ||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Vertinamas moksleivių aktyvumas, gebėjimas rasti raktinių žodžių reikšmes tekste ir jų aiškinimas. Vertinama kaupiamuoju balu. Neformalus vertinimas. | ||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Parašyti savo mėgstamo mokymosi dalyko raidos bruožus XVIII a.: 2-3 pasiekimai (išradimai ir išradėjai) ir jų reikšmė. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. Klausimas refleksijai: |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. Klausimas refleksijai: |
||
Mokymo medžiagos autorius ir šaltiniai |
Parengė: Daina Kazlauskaitė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. L'année du CM2. Toutes les matières réunies dans le même livre, Paris, 2006. Pagrindinio ugdymo bendrosios programos, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433 |