Dalykas | MATEMATIKA | ||
Kiti dalykai |
• Geometrija • Fizika • Braižyba |
||
Modulis/ Tema |
PANAŠUMAI, PANAŠIEJI TRIKAMPIAI / SIMILARITY, SIMILAR TRIANGLES |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai |
Kalbiniai uždaviniai |
Naudojantis mokytojo pateikta medžiaga bei atlikus užduotis individualiai ir grupėse, mokiniai gebės:
|
|
Dalyko uždaviniai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Mokiniai turės galimybę susipažinti su matematikos terminais anglų kalba, temos aiškinimo lietuvių ir anglų kalbomis skirtumais ir panašumais. |
||
Mokymo/si metodai |
Aiškinimas, konsultavimas, pratybos. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Vadovėlis; |
||
Pasirengimas pamokai |
Paruošti padalomosios medžiagos kopijas (Priedas 1) ir Similar Triangles Worksheet. |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Užduotys: Priedas 1. 2. Atsakymai: Priedas 2. 3. Žodžių sąrašas. 4. Mokytojo užrašai. 5. Skaidrės: Similar Triangles. 6. Neveikiamosios rūšies veiksmažodžių lentelė. |
1. Žodžių sąrašas. 2. Worksheet: Similar Triangles. |
||
Pamokos eiga: |
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Mokytojas supažindina su pamokos tema lietuviškai ir angliškai, aptariami šios pamokos terminai (Mokytojo užrašai, Žodžių sąrašas). | 1. Mokiniai klauso ir užsirašo temą, nagrinėja "Žodžių sąrašą". | ||
2. Mokytojas pateikia panašiųjų trikampių apibrėžimą. Lygiagrečiai pateikiamas panašiųjų trikampių apibrėžimas angliškai, atsakoma į klausimus, aiškinama, kaip rasti, ar trikampiai panašūs (Mokytojo užrašai, Similar Triangles medžiaga skaidrėse). | 2. Mokiniai kartu su mokytoju sprendžia per multimediją demonstruojamą užduotį – atsako į klausimus, aiškinasi terminus, užsirašo į sąsiuvinį. | ||
3. Mokytojas pateikia užduotis: Task 1, Task 2 ir Task 3 (Priedas 1). | 3. Mokiniai atlieka užduotis Task 1 – parašo terminus, Task 2 – atsako į Questions 1-5; Task 3 – Questions 1-5. | ||
4. Mokytojas kartu su mokiniais aptaria atliktas užduotis. | 4. Mokiniai pasitikrina atsakymus, aptaria neaiškius klausimus. | ||
5. Mokytojas skiria užduotis namų darbams iš pasirinkto matematikos vadovėlio. Mokiniams siūloma užrašyti sprendimus anglų kalba, vartojant šią pamoką išmoktas sąvokas, naudojantis anksčiau aptartu "Žodžių sąrašu". | 5. Mokiniai perskaito namų darbų užduotis. Iškilusius klausimus aptaria su mokytoju. | ||
6. Neformalus mokinių darbo įvertinimas, pastabos. | 6. Mokiniai žymisi įvertinimus | ||
7. Refleksija. | 7. Refleksija. | ||
Galimos problemos |
Problemos |
Sprendimai | |
Klasėje nėra interneto ryšio ir/ar kompiuterio. | Galima šias užduotis atspausdinti ir pateikti mokiniams arba dalį jų palikti namų darbams. Galima naudoti kitą matematikos vadovėlį ar parinkti užduotis pagal mokinių lygį. | ||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Pamokos metu vykdomas neformalus mokytojos vertinimas. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Atlikti užduotis iš Similar Triangles Worksheet. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. Pvz.: Pamoka gana sudėtinga, reikalingas platesnis žodynas anglų kalba. Mokiniams ganėtinai sudėtinga nusakyti trikampių lyginimo veiksmus. Praverčia neveikiamosios rūšies veiksmažodžių lentelė. |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti.Pvz.: Mokiniams patiko, nes sužinojo daugiau terminų anglų kalba, pamoka buvo įvairesnė. Sunku atsiminti visas sąvokas. |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė:
Rasa Butkevičienė, Kauno Jėzuitų gimnazija; Naudoti šaltiniai: |