Dalykas |
MATEMATIKA (2 pamokos) |
|||
Kiti dalykai |
• Fizika • Braižyba • Informacinės technologijos • Anglų kalba |
|||
Modulis/ Tema |
GEOMETRIJA (PAKARTOJIMAS) / GEOMETRY (REVISION) |
|||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai |
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi mokytojo pateikta padalomąja medžiaga (užduotimis ir sąvokų iliustracijomis) bei dirbdami grupėse ir individualiai, mokiniai gebės:
|
||
Dalyko uždaviniai |
|
|||
Kultūra, pažinimas |
Mokiniai turės galimybę susipažinti su geometrijos sąvokomis anglų kalba, sužinoti apie geometrinių figūrų pavadinimų sąsajas su lotynų ir graikų kalbomis. |
|||
Mokymo/si metodai |
Individuali veikla, darbas grupėse, diskusijos. |
|||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Padalomoji medžiaga; • Rašikliai, popierius, žirklės; • Multimedija. |
|||
Pasirengimas pamokai |
1. Padalomosios medžiagos su sąvokomis paruošimas. 2. Papildomos medžiagos paieška ir kopijavimas. |
|||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
||
1. Priedas Geometric Shapes; |
1. Žodžių sąrašas (Geometry Terms); 2. Priedas 1; 3. Priedas 2; 4. Priedas 3; 5. Priedas Geometric Shapes. |
|||
Pamokos eiga: |
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
||
1. Paskelbia pamokos temą ir uždavinius bei nusako pamokos planą. | 1. Mokiniai klauso pamokos uždavinio. | |||
2. Mokytojas supažindina mokinius su angliškais terminais, kuriuos naudos pamokoje (Geometric Shapes bei Geometry Terms). | 2. Mokiniai užsirašo informaciją ir kartu sprendžia mokytojo pateiktas užduotis pristatyme. | |||
3. Pakartojama Pitagoro teorema (Priedas 4 arba vaizdo įrašas "Pythagorean theorem".) | 3. Mokiniai žiūri vaizdo filmuką arba skaidres (Priedas 4), aptaria terminus. | |||
4. Mokytojas išdalina ir paaiškina pirmąją užduotį (Priedas 1). | 4. Mokiniai atlieka pirmąją užduotį ir kartu su mokytoju aptaria atsakymus į klausimus užduoties pradžioje. Visi bendrai aiškinasi atsakymą į klausimą „Talking Point“ dalyje (Why 360 ̊ is used for a full circle?). | |||
5. Mokytojas suskirsto mokinius į grupes ir pateikia antrąją užduotį (Priedas 3). | 5. Mokiniai susėda į grupes, išsiaiškina, kaip atlikti užduotį. | |||
6. Mokytojas konsultuoja mokinius, dirbančius grupėse. | 6. Mokiniai atlieka nurodytą užduotį grupėje. | |||
7. Mokytojas komentuoja grupių atsakymus ir kartu su mokiniais aiškinasi užduočių sprendimo būdus. | 7. Mokiniai pateikia savo grupės užduoties sprendimą klasei ir dalyvauja kitų grupių užduoties sprendimų aptarime.. | |||
8. Mokytojas apibendrina pamoką ir pateikia įvertinimus. Taip pat paaiškina namų darbų užduotį. | 8. Mokiniai klauso, žymisi namų darbų užduotį. | |||
9. Pamokos pabaigoje galima paklausyti Pitagoro teoremos repo - Pythagorean Theorem Rap. | 9. Mokiniai klausosi studentų sukurto linksmai pateikiamo Pitagoro teoremos aiškinimo. | |||
Galimos problemos |
Problemos |
Sprendimai |
||
Neteisingi atsakymai dėl žinių trūkumo šia tema. Reikėtų platesnių sąvokų paaiškinimų. | Skatinti mokinius daugiau skaityti, mąstyti, ieškoti ryšių tarp sąvokų ir reiškinių. | |||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Mokiniai vertinami kaupiamuoju balu už aktyvų dalyvavimą pamokos veiklose. |
|||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Mokiniai turi išmokti geometrinių figūrų ir elementų pavadinimus bei jų lietuviškus atitikmenis. (Priedas 2, Geometric Shapes, Geometry Terms). Atlikti veiklą „A Walk in the Desert (Pasivaikščiojimas dykumoje)". | |||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
||
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. |
|||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Aistė Venclovienė, Kauno Jėzuitų gimnazija; Naudoti šaltiniai: |