Dalykas |
ISTORIJA |
||
Kiti dalykai |
• Geografija • Anglų k. |
||
Modulis/ Tema |
HITLERIS IR VERSALIO SUTARTIS / HITLER AND THE TREATY OF VERSAILLES |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai |
Kalbiniai uždaviniai |
Teisingai naudoti esmines su pamokos tema susijusias sąvokas ir Present Passive veiksmažodžius. |
|
Dalyko uždaviniai |
Užpildyti lentelę, nurodant Hitlerio veiklą, susijusią su Versalio sutartimi, nurodyti tos veiklos priežastis ir atsaką į ją. |
||
Kultūra, pažinimas |
Praplėsti žinias apie tarpukario užsienio politiką. |
||
Mokymo/si metodai |
Versalio sutarties sąlygų prisiminimas, naujos medžiagos vadovėlyje paieška, darbas poromis, lentelės pildymas. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Žemėlapis; • Vadovėlis “Laikas. Istorijos vadovėlis 10 klasei”, 81 – 84 psl.; • Padalomoji medžiaga – lentelė. |
||
Pasirengimas pamokai |
1. Pagrindinių terminų analizė (definicijos, pavyzdžiai, vertimas į lietuvių kalbą); 2. Padalomosios medžiagos paruošimas. |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Aktyvių žodžių sąrašas („Wordlist“); 2. Padalomoji medžiaga – lentelė („Table for students“); 3. Frazės grįžtamajam ryšiui (“Giving feedback”); 4. Lentelė su atsakymais („Table for teachers“) |
Aktyvūs žodžiai: the Rhineland, demilitarized zone, the League of Nations, the Sudetenland, the Munich Agreement, the Polish Corridor, the Saar region |
||
Pamokos eiga: |
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Mokytojas užrašo ant lentos pamokos temą, supažindina mokinius su pagrindiniais kalbiniais ir dalyko pamokos uždaviniais. | 1. Mokiniai užsirašo pamokos temą, kartu su mokytoju išsiaiškina pagrindinius kalbinius ir dalyko pamokos uždavinius. | ||
2. Mokytojas išdalina mokiniams lenteles ir prisimena Versalio sutarties sąlygas. | 2. Mokiniai mokytojo primintas sąlygas surašo pirmoje lentelės grafoje. | ||
3. Mokytojas suskirsto mokinius poromis ir paprašo užpildyti dar tris lentelės grafas, naudojant Present Passive veiksmažodžio konstrukciją, pagal analizuojamą vadovėlio tekstą. | 3. Mokiniai pildo lentelę (anglų kalba) poromis, stengiasi taisyklingai naudoti Present Passive veiksmažodžio konstrukciją. Mokytojas konsultuoja. | ||
4. Mokytojas paprašo mokinius individualiai pristatyti savo atsakymus anglų k. naudojant Present Passive veiksmažodžio konstrukciją. Mokytojas Hitlerio pažeidimus žemėlapyje. | 4. Mokiniai pasitikrina atsakymus, lokalizuoja įvykius žemėlapyje. | ||
5. Grįžtamasis ryšys, mokytojo komentarai, išvados, mokinių įvertinimas. Refleksija. | 5. Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. | ||
6. Mokytojas skiria namų darbus. | 6. Mokiniai pasižymi namų darbų užduotį. | ||
Galimos problemos |
Neteisingai panaudoti Present Passive veiksmažodžiai. | Priminti Present Passive veiksmažodžių formulę. | |
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Kaupiamuoju vertinimu vertinamas mokinių aktyvumas ir atlikto darbo tikslumas. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Lokalizuoti Hitlerio veiksmus žemėlapyje. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Ligita judickaitė-Pašvenskienė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. Naudoti šaltiniai: |