Dalykas

FIZINIS LAVINIMAS / KŪNO KULTŪRA

Kiti dalykai
(gali būti taikomas ir kituose dalykuose)

• Biologija
• Anglų k.

Modulis/ Tema

LENGVOJI ATLETIKA: ŠUOLIS Į AUKŠTĮ PER KARTELĘ „ŽIRKLĖS“ TECHNIKA / HIGH JUMP: SCISSOR TECHNIQUE

Uždaviniai/ mokymosi rezultatai

Kalbiniai uždaviniai

Pamokos pabaigoje mokiniai gebės:

  • suprasti pagrindinius terminus ir frazes, susijusias su šuolio į aukštį atlikimo bei „žirklės“ technika;
  • taisyklingai vartoti aktyvius žodžius, susijusius su pamokos tema.

Dalyko uždaviniai

Supažindinti su šuolio į aukštį technika „žirklės“.

Kultūra, pažinimas

Lavinti fizinį aktyvumą ir šoklumą.

Mokymo/si metodai

Šuolio į aukštį „žirklės“ technikos analizė.

Medžiaga, priemonės,  įranga

• Paklotai, stovai su kartele;
• Multimedija;
• Vaizdo įrašas „High Jump – Scissor Technique“;
• Tekstai.

Pasirengimas pamokai

1. Šuolio į aukštį sektoriaus paruošimas.
2. Pagrindinių terminų analizė (definicijos, pavyzdžiai, vertimas į lietuvių kalbą)

Kalbinė parama

Parama mokytojui

Parama mokiniui
1. Aktyvių žodžių ir frazių sąrašas – Worksheet 1;
2. Tekstas „Beginners Track and Field: Learning the High Jump“ – Worksheet 2;
3. Vaizdo įrašas „High Jump – Scissor Technique“;
4. Detalus šuolio į aukštį aprašymas – taisyklės ir trenerio patarimai - Worksheet 3;
5. Tekstas „Common approach problems“ - Worksheet 4.
1. Aktyvūs žodžiai:
high jump, scissor kick/ drill, approach, take off, clearance, land, leading foot, leg, free leg, bar, height, matt, back side, back.
2.
Tekstas „Beginners Track and Field: Learning the High Jump“;
3. Tekstas „Common approach problems“ - Worksheet 3".

Pamokos eiga:
veiklos ir užduotys

Mokytojo veikla

Mokinio veikla ir užduotys
1. Mokytojas supažindina su pamokos tema. 1. Mokiniai susipažįsta su pamokos tema.
2. Mokytojas pateikia mokiniams svarbiausių žodžių sąrašą lentoje/padalomojoje medžiagoje – Worksheet 1. 2. Mokiniai susipažįsta ir stengiasi įsiminti svarbiausius su pamokos tema susijusius žodžius - – Worksheet 1.
3. Kviečia mokinius aptarti namie skaitytą tekstą „Beginners Track and Field: Learning the High Jump“ – Worksheet 2. Pateikia klausimus. 3. Mokiniai aptaria namie skaitytą tekstą „Beginners Track and Field: Learning the High Jump“ – Worksheet 2 – aiškinasi terminus ir tai, kas buvo nauja. Atsako į klausimus.
4. Mokytojas rodo vaizdo įrašą „High Jump – Scissor Technique“ ir komentuoja šuolio atlikimą – detalus šuolio aprašymas, taisyklės ir trenerio patarimai – Worksheet 3. 4. Mokiniai žiūri vaizdo medžiagą ir stengiasi įsiminti šuolio atlikimo techniką.
5. Mankšta, tempimo pratimų rodymas ir paaiškinimas. 5. Mokiniai atlieka mankštą, tempimo pratimus.
6. Mokytojas paprašo mokinius savarankiškai atlikti šuolį, stebi mokinius, koreguoja jų techniką, konsultuoja. 6. Mokiniai savarankiškai atlieka šuolį, konsultuojasi su mokytoju.
7. Pamokos refleksija, supažindinimas su kitos pamokos tema. 7. Mokiniai papasakoja, kas jiems pamokos metu buvo sunkiausia/lengviausia.
8. Pateikia namų darbų užduotį. 8. Žymisi namų darbų užduotį.

Galimos problemos
ir jų sprendimai

Problemos

Sprendimai

1. Netaisyklingai atliekamas šuolis.
2. Neteisingai suprastos mokytojo komandos.

1. Priminti/ pademonstruoti šuolio atlikimo techniką.
2. Pateikti svarbiausių žodžių sąrašą pamokos pradžioje.

Vertinimo formos,  kriterijai ir įrankiai

Kaupiamuoju balu vertinamas mokinių gebėjimas teisingai suprasti ir atlikti mokytojo rodomus pratimus bei techniką.

Namų darbai, tolesnė veikla

1. Tempimo pratimų kartojimas namuose.
2. Perskaityti  "Common approach problems“ ir pasirengti pristatyti klasėje pagrindines problemas, iškylančias rengiantis šuoliui - Worksheet 4.

Refleksija

Mokytojo refleksija

Mokinio refleksija

Mokytojas pamokos plano pastabose pasižymi labiausiai pavykusias/ nepavykusias pamokos dalis.

Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti šuolį, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti.

Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai

Parengė:   Ligita judickaitė-Pašvenskienė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI.

Naudoti šaltiniai:
„Beginners Track and Field: Learning the High Jump“: http://trackandfield.about.com/od/techni3/p/Beginners-Track-And-Field-Learning-The-High-Jump.htm;
Vaizdo filmukas „High Jump – Scissor Technique“: http://www.teachpe.com/track_and_field/high_jump/scissor_drill.php;
High jump – scissors: rules, coaching tips: http://www.thegaplittleathletics.org.au/coaching/rules%20for%20little%20aths-%20final.pdf;
Common approach problems - Worksheet 3: http://trackandfield.about.com/od/highjump/p/High-Jump-Approach-Technique.htm.