Dalykas |
ETIKA |
||
Kiti dalykai |
• Anglų k. • Neformalusis ugdymas |
||
Modulis/ Tema |
VEIKIAME KARTU! / LET’S DO IT TOGETHER! |
||
Tikslai/ mokymosi rezultatai |
Kalbiniai tikslai |
Atlikę užduotis, išklausę mokytojo dėstomos teorijos ir peržiūrėję vaizdo įrašą mokiniai gebės:
|
|
Dalyko tikslai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Mokiniai susipažins su grupinio darbo taisyklėmis. |
||
Mokymo/si metodai |
Darbas grupėmis, diskusija, projektinis darbas. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Vaizdo įrašas „The legend of pig and chicken and effective group work“; • Popierius, žirklės, klijai, pieštukai, markeriai, lipnūs lapeliai ir pan.; • Multimedija. |
||
Pasirengimas pamokai |
Pagrindinių terminų analizė (definicijos, pavyzdžiai, vertimas į lietuvių kalbą). |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Tekstas „Tips for Effective Group Work“; 2. Pristatymas skaidrių formatu „Group work“; 3. Žodžių sąrašas Wordlist. |
Aktyvūs žodžiai: |
||
Pamokos eiga: |
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Mokytojas parodo vaizdo filmuką ir paprašo mokinių 1 minutę pagalvoti, kokios mintys jiems kyla pažiūrėjus filmuką. |
1. Mokiniai žiūri vaizdo filmuką, pamąsto apie tai, ką matė. |
||
2. Mokytojas kartu su mokiniais aptaria išsakytas mintis. |
2. Mokiniai pasidalina savo mintimis su klasės draugais ir mokytoju. |
||
3. Mokytojas lentoje užrašo pamokos temą, pristato svarbiausius grupinio darbo aspektus (pristatymas „Group work“) ir kiekvieną jų pakomentuoja. |
3. Mokiniai užsirašo pamokos temą ir pasižymi svarbiausius grupinio darbo aspektus. |
||
4. Mokytojas lentoje užrašo aktyvius žodžius ir juos paaiškina. |
4. Mokiniai užsirašo aktyvius žodžius ir stengiasi juos įsiminti. |
||
5. Mokytojas suskirsto mokinius į grupes (4-5 mokiniai) ir paprašo paruošti kūrybinę prezentaciją „What is effective group work?“, naudojant aktyvius žodžius. |
5. Mokiniai grupėse ruošia kūrybinę prezentaciją. |
||
6. Mokytojas paprašo kiekvienos grupės pateikti savo pristatymus, naudojant aktyvius žodžius. |
6. Mokiniai grupėmis pateikia savo pristatymus, naudodami aktyvius žodžius. |
||
7. Grįžtamasis ryšys, mokytojo komentarai, išvados, mokinių įvertinimas. Aktyviausi mokiniai įvertinami kaupiamuoju balu. |
7. Žymisi pastabas, klausia, jei ko nesupranta. |
||
8. Refleksija. | 8. Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti | ||
Galimos problemos |
Problemos |
Sprendimai |
|
Neteisingai suprastas angliškai suformuluotas klausimas ar užduotis. | Išsiaiškinti visus pagrindinius terminus, pateikiant angliškus jų apibrėžimus ir vertimus į lietuvių kalbą. | ||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Kaupiamuoju vertinimu vertinamas mokinių aktyvumas, dalyvavimas diskusijose ir kūrybinis pristatymas. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Pasikartoti pamokoje naudotus žodžius. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Ligita judickaitė-Pašvenskienė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. Naudoti šaltiniai: |