Dalykas |
DAILĖ |
||
Kiti dalykai |
• Vokiečių kalba |
||
Modulis/ Tema |
MANO LANGO SPALVOS - TAI AŠ (2) / FARBEN MEINES FENSTERS - DAS BIN ICH(2) |
||
Tikslai |
Kalbiniai tikslai |
Teisingai ištarti naujus žodžius, surasti juos kryžiažodyje, pristatyti vokiškai savo darbus, suprasti draugų pristatymus. |
|
Dalyko tikslai |
Išanalizavus Hundertwasser dailės kūrinius, aptarti jų menines ir filosofines ypatybes, pasirinkti vizualinę idėją ir savaip ją sukurti, siekti originalios raiškos. |
||
Kultūra, pažinimas |
Susipažinę su austrų dailininko Hundertwasser kūryba ir filosofija, gebės apibrėžti jo kūrinių reikšmę ir svarbą visuomenei, dailei; ugdys meninę saviraišką. |
||
Mokymo/si metodai |
Kūrybinio darbo užbaigimas, darbas grupėse, pristatymas. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
• Padalomoji medžiaga: Arbeitsblatt 1 Fensterbeschreibung; |
||
Pasirengimas pamokai |
Paruošti kryžiažodį žodžių pakartojimui. | ||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
Žodžiai ir išsireiškimai paveikslui aprašyti. | 1. Frazės ir žodžiai, kuriuos mokiniams sunkiau prisiminti. 2. Gramatines struktūros, kurių gali prireikti, šiuo atveju – savo kūrybinio darbo pristatymui. |
||
Pamokos eiga: |
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Primena pamokos uždavinį ir tikslus, atsako į mokinių klausimus. | 1. Klauso mokytojo, klausia, jei ko nesupranta. | ||
2. Paprašo per 5 -10 min. pabaigti piešti savo kūrybinę užduotį. | 2. Užbaigia savo kūrybinį darbą (šiuo atveju savo langą). | ||
3. Išdalina kryžiažodžius ir išaiškina, kaip žymėti žodžius juose. | 3. Kartojasi žodžius spręsdami kryžiažodį ir žymėdami žodžius nurodytomis spalvomis. | ||
4. Konsultuoja individualiai. | 4. Dirba, jei ko nesupranta, konsultuojasi su mokytoju. | ||
5. Suskirsto mokinius į grupeles iš 2-4 mokinių, paprašo jose pristatyti savo darbus, pasipraktikuoti, kad būtų drąsiau. | 5. Dirba grupėse ar porose pristatydami savo darbą draugams. | ||
6. Paprašo pristatyti darbus prieš klasę. | 6. Pristato darbą visai klasei. Kiti mokiniai klausia, jei ko nesupranta. | ||
7. Padėkoja mokiniams už pristatymus ir juos pagiria. | 7. Klauso mokytojo, padėkoja mokytojui. | ||
Galimos problemos |
Problemos |
Sprendimai |
|
1. Baimė kalbėti vokiškai prieš klasę. 2. Neteisingi suformuluoti sakiniai. 3. Neaiškiai ištariami žodžiai. |
1. Padrąsinti mokinius. 2. Pakartoti sakinių sudarymo taisykles. 3. Pataisyti, paprašyti pakartoti ir būtinai pagirti. |
||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai |
Formuojamasis vertinimas – mokiniai skatinami žodžiu, pagiriami, padrąsinami. |
||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Užbaigti projektinę užduotį iki galo, jei neužbaigtą ir užbaigti pildyti kryžiažodį. Pasiruošti priemones kitai dailės pamokai. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Pasidžiaugia mokinių darbais, suprasta užduotimi, pagiria jų darbų pristatymus. |
Žodžiu įvertina save ir savo draugus |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Danguolė Kukla, Didždvario gimnazija; |